dissabte, 12 d’agost del 2023

BLOC DE LES COLÒNIES: DISSABTE 22/07 I DIUMENGE 23/07

DISSABTE 22/07

Hola a tothom.

Dissabte vam arribar a Gaspar de Portolà, preparades i nervioses per començar el volant. Allí van aparèixer uns personatges molt estranys, dient que venien del poble de Tor i que ens hi convidaven.

Vam pujar a l’autobús i vam començar amb l’aventura. Després de fer una parada per esmorzar, vam arribar a un petit poble on vam poder omplir les cantimplores d’aigua i vam menjar alguna cosa per carregar energies. Vam seguir caminant i després de dinar vam arribar a Can Solà.

Els monis ens van ensenyar a muntar una tenda de campanya i ens hi vam posar totes amb molta energia. Ens vam fer els sopars amb el fogonet i vam anar a descansar per poder fer front al diumenge amb molta força.

SON SAYANS (Aina L., Anna H., Aran B., Clàudia P., Jan C., Jan P., Marc G., Marc V., Pau B., Sílvia B., Ares S., Júlia S., Oriol R., Júlia T., Clara Adsuar i Marçal Colea)

DIUMENGE 23/07

Bon dia famílies,

El segon dia de ruta el vam començar despertant-nos a Can Solà, havent passat una nit dormint amb tendes una mica incòmodes. Vam menjar una miqueta per agafar energia i arribar a la primera parada: Bescanó. Va ser un tram dur, però ho vam aconseguir.

En arribar a Bescanó vam dinar, vam descansar una estona i vam continuar la ruta, direcció a Girona.

De camí ens vam refrescar al riu de l'Onyar (va ser una parada molt necessària i vam acabar molt molls). Vam reprendre la ruta i sense parar, vam arribar a un lloc molt xulo, magnífic, espectacular i ciutadà: GIRONA. Allí ens vam retrobar amb les petites del volant.

Per culminar la ruta vam arribar al nostre destí: la Catedral de Girona. Vam haver de pujar 100 escales i, un cop a dalt, ens va venir la inspiració per donar-li nom al nostre grup, els Whiskys A.

Ens vam fer una foto de grup i vam anar a dormir a lloc diferent. Els petits de volant van anar a dormir a la parròquia de Sant Josep i nosaltres, les més grans, vam caminar eternament fins a la bonica destinació de l'Esplai Kids (una bona gent ens va cedir aquest lloc per descansar).

Algunes de nosaltres vam trobar a faltar pujar una mica de muntanya, però així i tot ens ho vam passar molt bé, com els nostres monitors i monitores.

Ens ho hem passat com unes males bèsties!

WHISKYS A (Blai O., Blai T., Clàudia S., Èlia S., Guerau V., Ibai R., Joana C., Laia M., Lucia G., Mariona S., Xavier E., Rebeca A., Laia Farreny i Júlia Cabezas)