LA CLOSA 2018

RUTA LA CLOSA 2018

Dissabte al matí ens vam reunir tots a les 7h a Gaspar de Portolà però tot i que estàvem una mica adormits, teniem moltes ganes !!!
Mentre estàvem acabant d'organitzar-nos van venir uns personatges d'un circ molt peculiar, l'anomenat "Circo Du Closé", tots ells van sortir d'un cotxe el qual va entrar fins al mateix pati de l'escola, hi havia el director del circ, pallassos, mims, la dona barbuda, una llebre, un hipopòtam... ens van donar unes entrades molt necessàries per poder assistir a l'espectacle del dilluns 23 de juliol.
Ens vam despedir dels pares i vam pujar a l'autocar començant així amb l'aventura...

Vam començar la ruta a l'església de Sant Vicens del Rus fins arribar a la plaça de Castellar de N'Hug, on vam dinar, passant per les Fonts del Llobregat; vam reprendre la ruta cap a Can Torra, allí vam sopar i vam passar la nit.

Diumenge al matí vam aprendre que quan els monis diuen: "Motxilles  a l'esquema", hem d'esperar a que se les posin ells.
Però bé, comencem pel principi...Al matí ens vam aixecar a una explanada de Can Torra i vam seguir el camí GR-3 per arribar al Santuari de Montgrony.
Quan el temps ens ho va permetre, vam continuar el nostre trajecte trobant-nos així amb un ramat de vaques. Vam dinar a Gombrèn i vam arrencar fins a Castellar de N'Hug on vam passar la segona nit. Vam fer molts Kilòmetres però l'experiència va valdre la pena!!!

El dilluns no vam haver de matinar perquè no havíem de caminar tant com havíem fet el diumenge, però tot i així vam haver de baixar moltes escales, concretament 229... Vam  remullar-nos una mica al riu Llobregat perquè tot i que hi havia prediccions de fred, fa fer molt bon temps i teniem molta calor.
El nostre grup es diu "20minuts"i el seu significat es degut a que quan preguntàvem als monis quanta estona faltava, ens deien que 20 minuts encara que faltéssim 3 hores... mentre caminàvem, ens vam inventar el nostre "himne"
Vam dinar i tot seguit vam fer jocs de cohesió com la mitja taronja a la plaça de Castellar de N'Hug.

Ens vam trobar amb tota la colònia de primària i la resta de monitors a la casa de La Closa i després de saludar-los, per fi ens vam poder dutxar!!

Després de sopar (molt bo, per cert) vam assistir a l'espectacle del Circ Du Close, però una academia de superheroïnes i superherois van fer fora a l'equip del circ; tot seguit va aparèixer el SUPERPAN que es va declarar amo de la nostra colònia. A més, va prendre tots els poders als superherois. Per acabar, va deixar la colònia en mans del seu fill DONETIN.
Abans d'anar a dormir i per acabar-nos de cansar, vam jugar al joc del castell i el joc del fans i... BONA NIT.

CIRCO DU CLOSÉ 2018

Els nens i nenes de primària vam marxar el dilluns pel matí, i mentre ens estàvem despedint dels pares, van arribar uns personatges del circ!!! Eren molt graciosos i ens van caure molt bé perquè ens van donar unes entrades per entrar a un circ a les 11,30h

Els personatges del circ van viatjar amb nosaltres fins a Castellar de N'Hug mentre ens ensenyaven algunes de les seves habilitats.

Vam arribar a la casa de colònies de la Closa i ens vam dividir en grups per fer diferents proves molt divertides per tot el poble; després de passar-nos-ho molt bé jugant vam anar a dinar...

De sobte, un dels animals del circ es va escapar i vam decidir anar a buscar-lo pel poble...
El vam trobar i ens va donar la llista de tots els grups naturals!!!
Ens vam instal·lar a les habitacions i vam fer jocs de coneixença i cohesió.

L'espectacle del centre d'interès ens va agradar molt però esperem que el malvat "Superpan" no se surti amb la seva!!!

GINKAMA DE SUPERPODERS

Ahir ens van despertar amb aigua i a alguns se'ns van enganxar els llençols. Ens vam dividir en grups i vam fer gimcanes, alguns dels jocs eren:
- Caiguda infernal
- Cant de sirena
- El senyor cambrer
- La fotografia esborrada
- El mar que no tenia aigua.

Quan estàvem acabant, va ploure una mica, però això no ens va impedir passar-nos-ho molt bé.

Per dinar, vam menjar espaguetis i nuggets. Després, vam dutxar-nos i vam jugar al bingo, en acabar vam fer cants i danses. L'himne d'aquest any és molt mogut!!

Per sopar vam menjar verdura i carn arrebossada, estava boníssima!

Just després, vam intentar tornar-li el poder al Waterboy, per fer-ho, en Camaleònides ens va portar una màquina que detectava quines provetes tenien verí i quines no. Vam posar-les totes a dins i li vam tornar el poder.

Abans d'anar a dormir, vam fer el joc de nit on alguns monitors es van amagar i gràcies als sorolls d'animals que feien havíem de trobar!

Va ser un dia molt divertit!

PISTA AMERICANA

Dijous al matí vam fer una gincana de diferents jocs basats en la força per recuperar totes les paraules perdudes del missatge que la Musculgirl ens va enviar. Un dels jocs preferits va ser: “aprèn a ser un bagetti”, que consistia a fer un dibuix a l’esquena dels companys/es amb un pal amb un retolador lligat a la punta.

Vam rebre una visita del president del MCECC. En acabar vam fer una mica de zumba i vam felicitar a l’equip de cuina de les colònies...Després a dinar llenties i croquetes, estava molt bo!

Durant la migdiada vam jugar a saltar la corda i vam fer polseres. Més tard vam fer un taller de màscares i samarretes. Aquest any també hem fet una activitat de tir amb arc, som tots uns professionals del tir.

Els joves de volant i acamapats al llarg del matí van fer una cursa d’orientació on van buscar i trobar totes les fites, a la tarda van jugar a la pista americana, va ser molt divertida i va acabar en una guerra d’embrutar-nos!

Abans de sopar vam fer cants i danses, la cançó preferida va ser la de Volcans. Després de sopar vam anar a la sala de Centre d’Interès on vam ajudar  la Musculagirl. El Camaleònides va molestar al Donetin, aquest, enfadat, va cridar al seu pare, el SuperPan que ens va trencar totes les samarretes que havíem fet a la tarda!
Per anar acabant el dia vam mirar el vídeo de Can Solà 2017, quins records!

ELS ACAMPATS

Hola followers!

Som els acampats! I al blog d'avui farem un breu recorregut per les colònies de la closa, versió ESO.

Dimecres, després de passar un dia amb la resta de la colònia i una freda nit dins la tenda, vam començar el matí amb reflexions sobre l'ús del mòbil, les accions de la societat, la violència de gènere i la nostra actitud/ implicació en les activitats de la colònia.

Per acabar vam fer un vídeo com a cas pràctic: "Jo passo". A la tarda, ens va tocar cosir el logotip del nostre Superheroi personalitzat, en un coixí per dormir a la tenda. Encara que el fred no ens ha deixat dormir-hi cap dia més.

A la nit els monitors ens van preparar una activitat nova: una cursa d'orientació nocturna pels voltants de la casa. De fet, ens va servir d'entrenament per fer una cursa d'orientació, més llarga, buscant fites de camí a les Fonts del Llobregat, el matí de dijous.

A la tarda, una pista americana va acabar amb una guerra bruta entre la ESO i els monis. Quina dutxa més necessària! Després, vam veure el vídeo de Can Solà 2017. Agarrofinagarrofan... quins bonics records! I pensar que avui ja ens acomiadem d'una gran etapa de la nostra vida...

Ei! Ens deixem el divendres! Juntament amb la resta de la colònia, durant el matí vam viure a la nostra base i sobreviure als atacs dels contrincants... al joc de la bandera!

A la tarda, joc nou! Amb un resultat molt exitós! Entremig de Capós, Enamoratti's i sicaris vam intentar derrotar al grup de color que ens va tocar, a cadascú, amb el seu grup compartit d'edat barrejada.

I...estrenem la piscina! Primer dia que no plou gens! Abans de sopar, els més novatos van superar les proves d'admissió a l'esplai i unes hores després, el Calculator i la Casiogirl van recuperar el superpoder de calcular! Demà toca buscar provetes per la Musicgirl i la Musicalywoman, un superpoder que en aquest grup també tenim.

pares i mares, ens acomiadem. Marxem a desmuntar tendes, fer maletes i sobretot, a aprofitar i gaudir de l'últim dia d'aquest món paral·lel on vivim quan estem de colònies.

Ciao fans!

ELS ACAMPATS, i a dormir

1. Que be que sels veu quina aventura mes divertida y noves experiencies per a molts nens nens i nenes noves ... Pels nens que aquet any es la primera vegada que fan de volant ... Disfruteu de les noves experiencies i de tot en general i molts petons per a tots en especial a la meba princesa Yanira ������

2. Que bé!!! Acabeu de disfruta que ja s'acaba!! A casa ja trobem a faltar l'Ares!! Petonets!!!

3. Que be que us ho passeu! Tenim moltes ganes de veure a l’Aleix i la Paula!!!

4. Quants records!! Disfruteu tots, nois/noies, monis....petonets!!

5. Gaudiu molt nois! Molts besitos per la Paula i l'Àlex Garcia!

6. Gràcies per compartir les vostres vivències! Molt interessant i divertit tot el que esteu fent. Una gran experiència!